دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار | سرقت ۳۰ میلیارد ریال طلا از زنان مسافر

سارقان با یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ مسروقه در شهرستان ملارد مشاهده شدند. در ادامه ۲ سارق حین فرار با شلیک ماموران انتظامی به لاستیک خودرو، قبل از انجام سرقتی دیگر دستگیر شدند.
دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار | سرقت ۳۰ میلیارد ریال طلا از زنان مسافر
کد خبر : ۵۴۳۰۹

۲ سارق سابقه‌دار که ۳۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات از زنان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان قدس مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از بانوان تحقیقات اولیه پلیس آغاز و مشخص شد ۲ نفر با یک دستگاه خودروی پراید و در قالب مسافربر شخصی در یکی از بلوار‌های شهرستان قدس، خانمی را سوار بر خودرو کرده و در میانه راه با تهدید سلاح سرد، با بریدن النگو‌ها و گرفتن گردنبند و گوشواره، فرد قربانی را در محلی خلوت رها کرده و متواری شده‌اند.

وی افزود: با آغاز اقدامات فنی پلیس، ۲ سارق سابقه‌دار در این زمینه مورد شناسایی قرار گرفتند و با فعال شدن گشت‌های پلیس در شهرستان‌های غرب استان تهران، سارقان با یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ مسروقه در شهرستان ملارد مشاهده شدند. در ادامه ۲ سارق حین فرار با شلیک ماموران انتظامی به لاستیک خودرو، قبل از انجام سرقتی دیگر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با بررسی تکمیلی پرونده سرقت‌های مشابه در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران مشخص شد ۱۹ نفر به این شیوه، مورد سرقت طلا و جواهرات قرار گرفته‌اند.

سردار عزیزی بیان داشت: با اعترافات ۲ سارق دستگیر شده، مالخران طلا و جواهرات بانوان مورد شناسایی قرار گرفته و با اخذ نیابت قضائی، سه مالخر دارای واحد صنفی طلافروشی در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر و به همراه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: برابر برآورد کارشناسان، ارزش ریالی طلا و جواهرات مسروقه کشف شده مربوط به بانوان، ۳۰ میلیارد ریال بود و در همین راستا، ۵ دستگاه خودروی مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال نیز از سارقان دستگیر شده، کشف شد.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر